• Lorem ipsum

Goodiebag

Vanaf welk bedrag ontvang ik een Goodie Bag?
Bij een totale besteding van €150 of meer ontvang je automatisch een Goodie
bag.

Ik zie de Goodie Bag niet in mijn winkelwagen, krijg ik deze bij mijn
bestelling?
Zolang de voorraad strekt, zit de Goodie Bag automatisch in je winkelmandje.

Zijn er nog goodiebags over?
Houd onze Instagram in de gaten voor alle updates, zelfs als de Goodie
Bag uitverkocht is, wordt dit daar gedeeld.

Is er een verschil tussen de Goodie-Bag uit de winkel en de website?
De winkel en webshop zijn twee verschillende platforms, elk met hun eigen
geweldige promoties en een unieke manier om Black Friday te vieren.

Winkel

Kan ik mijn Gift Card ook in de winkel inwisselen?
Helaas kunnen Gift Cards niet in de winkel worden ingewisseld. Je kunt deze
alleen inwisselen in de webshop.


Kan ik mijn online bestelling ophalen in de winkel?
Helaas is het niet mogelijk om een bestelling van de webshop af te halen in de
winkel, omdat dit twee aparte winkels zijn op hun eigen manier.


Is er een verschil tussen de Goodie-Bag uit de winkel en de website?
De winkel en webshop zijn twee verschillende platforms, elk met hun eigen
leuke acties en een unieke manier om Black Friday te vieren.


Ik heb een VVV bon, kan ik deze inwisselen in de winkel?
Helaas is het niet mogelijk om VVV-bonnen in te wisselen in de winkel,
maar op de website is dit wel mogelijk.

Zijn de openingstijden tijdens de week van Black Friday anders dan normaal?
De openingstijden zullen niet afwijken van de normale tijden, benieuwd naar
de openingstijden? Kijk dan op deze pagina.

Ik wil graag advies over producten, kan dat?
We voorzien je graag van persoonlijk advies, maar nemen hier liever de tijd voor. We raden je aan om advies te vragen voordat de Zwarte Week begint.

Verzending / Levering

Hoe lang duurt het voordat mijn pakket wordt verzonden?
We streven ernaar om bestellingen binnen 24 uur naar onze klanten te verzenden. Helaas kunnen we dit door de drukte niet 100% garanderen.

Hoe lang duurt het voordat mijn pakket wordt bezorgd?
Afhankelijk van hoe druk het bij ons en bij DHL is, kan dit soms wat vertraging opleveren
altijd goed om hier rekening mee te houden.

DHL geeft aan dat mijn pakket vertraagd is, wat nu?
Door de grote hoeveelheid pakketten lukt het DHL niet altijd om je pakket
binnen de gestelde tijd te leveren, maar ze doen hun best om de levering zo snel
te realiseren.


Mijn bestelling is volgens Track & Trace geleverd, maar ik heb het niet
ontvangen?
Soms gaan dingen niet altijd zoals verwacht en dat is natuurlijk vervelend. Om ons
een stapje voor te zijn, vragen we je om eerst bij je directe buren te checken
of zij misschien een pakketje of kaartje hebben ontvangen. Controleer ook de
brievenbussen en rondom het huis, soms zijn ze iets te goed verstopt door
de postbode.

Is je bestelling nog niet aangekomen?
Neem dan contact op met onze klantenservice. We zullen een onderzoek aanvragen bij de bezorgpartner om de juiste status te achterhalen.

Kortingscodes / LW Giftcard

Kan ik mijn Wonder Points inwisselen tijdens de Black Friday sale?
De Wonderpunten kunnen ook gebruikt worden tijdens de grootste uitverkoop van het jaar
toegevoegd aan je bestelling, geen zorgen!


Kan ik mijn Giftcard ook inwisselen in de winkel?
Helaas kunnen Cadeaubonnen niet in de winkel worden ingewisseld. Je kunt deze
alleen inwisselen in de webshop.

Bestelprocedure

Ik ben iets vergeten, kan ik het achteraf toevoegen?
Helaas is het niet mogelijk om een extra product toe te voegen aan een
lopende bestelling, dit kan gemakkelijk verwarring veroorzaken binnen ons
Voorraadruimte. Je hebt wel de mogelijkheid om een nieuwe (extra) bestelling te plaatsen.

Ik heb een klacht, hoe maak ik dit kenbaar?
Het is natuurlijk vervelend als je ergens een klacht over hebt, wij helpen je hier natuurlijk bij! Je kunt contact met ons opnemen door een berichtje te sturen naar Klantenservice via het volgende e-mailadres:
[email protected]. We vragen je rekening te houden met een langere reactietijd in verband met de drukke periode van het jaar. Wij nemen graag de tijd om uw klacht te verwerken.