• Lorem ipsum
Meest gestelde vragen
TOP meest gestelde vragen
Er is geen betaalmethode beschikbaar

Het kan zijn dat door een systeem fout alle betaalmethodes onzichtbaar zijn geworden. Neem contact op met ons en wij zullen dit zsm oplossen.

Excuses voor het ongemak.

Zit er een limiet op mijn verlanglijst?

U kunt tot een maximum van 50 producten op uw verlanglijst opslaan. We weten dat het niet genoeg is voor sommigen van jullie. Om de website vloeiend te laten draaien is er een limiet ingebouwd.

Waar kan ik het winkelmandje vinden?

Het winkelmandje kan je rechtsboven in de browser vinden, naast je favorieten. Mocht je het niet kunnen vinden, probeer het scherm dan eens uit te zoomen.

Hoe lang worden de producten in mijn winkelmandje bewaard?

Als u ingelogd bent, wordt de winkelmandje 2 weken bewaard. Zo niet, dan wordt deze na 30 minuten geleegd. Meldt u zich dan snel aan.  

Verzending
Kan ik mijn bestelling ook ophalen bij jullie magazijn?

Ja dat kan zeker, na het afronden van uw bestelling kan je een afspraak maken om je bestelling op te halen.

Ophaaladres:

Johannes Huddeweg 14
6827CB Arnhem

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Bestellingen die op werkdagen vóór 22:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Echter lukt het ons niet altijd om dit na te komen: soms kan de verzending door bepaalde omstandigheden iets langer duren.

Check hier onze verzendinformatie: https://www.littlewonderland.nl/nl/service/shipping-returns/

Mijn adres is onjuist, wat nu?
  • De bestelling is nog niet verzonden: neem contact op met onze klantenservice.
  • De bestelling is verzonden: zodra je de Track&Trace-gegevens hebt ontvangen kan je kiezen voor de optie 'Iets anders afspreken' op de DHL website. Hiermee kan je het bezorgadres (DHL Service Point of huisnummer) of -moment zelf aanpassen.

Onze klantenservice medewerkers kunnen helaas het adres niet meer aanpassen als de bestelling al is verzonden. Mocht DHL het pakketje niet kunnen leveren, dan komt dit automatisch retour. Dit process kunnen wij niet meer stoppen, wel kunnen we het pakketje nogmaals opsturen. Wacht op bericht van ons en geef de correcte gegevens door. 

De status van mijn Track en Trace code blijft onveranderd. Wat moet ik doen?

Zodra uw bestelling is overgedragen aan DHL en naar u onderweg is zal de Track&Trace-status wijzigen. Wij adviseren u uw om op een later moment nogmaals de website te raadplegen. Geen scans binnen 24 uur na verzending? Neem dan contact met ons op.

Wat gebeurt er met mijn bestelling wanneer ik niet thuis ben om deze in ontvangst te nemen?

Na een mislukte bezorgpoging zal de DHL-postbezorger een kaartje in brievenbus plaatsen en zal je een e-mail ontvangen met de melding dat de bezorging is mislukt. Je kan op dezelfde dag, tot 23:59 uur, een ander bezorgmoment of -locatie opgeven middels de online Track&Trace-omgeving van DHL. Indien je geen nieuwe bezorgafspraak maakt, dan ligt je bestelling de volgende dag klaar bij het dichtstbijzijnde DHL ServicePoint.

Bestelling is volgens de Track&Trace-gegevens geleverd, maar ik heb het niet ontvangen.

We willen je vriendelijk vragen eerst bij je directe buren te vragen of zij misschien een pakje of kaartje hebben ontvangen. Controleer ook de brievenbussen. Is je bestelling nog niet boven water? Neem dan contact met ons op. Vervolgens zal onze bezorgpartner onderzoek doen naar de status van de bestelling. Indien je de bestelling in de tussentijd alsnog ontvangt vernemen wij dit graag.

Kortingscodes en promoties
Kan ik meerdere kortingscodes met elkaar combineren?

Het is helaas niet mogelijk om meerdere kortingscodes met elkaar te combineren, onze systeem is helaas gelimiteerd aan 1 kortingscode per keer.

Hoe spaar ik voor de Wonder Points?

Zodra je een persoonlijk account hebt en bent ingelogd, kan je beginnen met sparen. Elke euro die je bij ons uitgeeft, wordt omgezet naar een Wonder Point. Dus €50 aan K-beauty betekent 50 Wonder Points (WP's) voor jou.

Als je 125 Wonder Points hebt verzameld, dank kan je deze inwisselen voor een tegoedbon van €5. En die kortingsvoucher kun je dan toepassing op je volgende bestelling! Klik hier voor meer informatie over de Wonder Points.

Ik heb besteld en daarna een account aangemaakt, krijg ik dan de Wonder Points?

Om Wonder Points te kunnen sparen, moet je wel ingelogd zijn op je persoonlijke account. Als je een bestelling hebt geplaatst zonder account en later toch een account hebt aangemaakt, neem dan even contact met ons op. 

Waar vind ik mijn gespaarde Wonder Points?

Linksonder op onze webshop zie je een klein symbooltje met de tekst 'Wonder Punten'. Als je hierop klikt, dan verschijnt het totaal aan punten dat je tot nu toe hebt verdiend. 

Hoe voeg ik de Wonder Points toe aan mijn bestelling?

Als u 125 Wonder Points heeft verzameld, dank kunt u deze inwisselen voor een tegoedbon van €5. Zodra de punten zijn omgeruild door een code, kunt u deze kopiëren en plakken in uw winkelmandje. De korting wordt dan toegepast op de bestelling.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik zie mijn Wonder Points niet. Hoe kan dat?

Het kan tot 5 werkdagen duren voordat de Wonder Points zichtbaar zijn op je account.

Ik heb mijn e-mailadres aangemeld voor de nieuwsbrief maar ik heb geen kortingscode ontvangen

Kort na de aanmelding, zal u eerst een bevestiging hiervan ontvangen via de mail. Binnen één uur na de aanmelding zal u een aparte e-mail ontvangen met de kortingscode voor uw eerste bestelling. De kortingscode is geen standaard code maar een unieke code die gegenereerd is door ons systeem en dit kan even wat tijd nemen. Na één uur nog steeds niks ontvangen? Check dan de spam mailbox voor dat u contact met ons opneemt. 

LW Giftcard
Kan ik een cadeaukaart bij jullie kopen? Zo ja, waar kan ik die vinden?

LET OP! Cadeaukaarten is tijdens Black Friday niet beschikbaar.

Hoe besteed ik mijn LW Gift Card?

De unieke code die u heeft ontvangen kunt u invullen in het vakje ‘Kortingscode’. Mocht u ook nog een kortingscode gebruiken bij het afrekenen, stuur dan even een berichtje. 

Ik heb meerdere LW Gift Cards ontvangen. Kan ik deze combineren?

Ja, dat is mogelijk. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, zij kunnen je verder helpen.

Retourneren
Kan ik product retourneren of ruilen?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retourneren uit België of Duitsland, stuur ons dan een e-mail met uw contactgegevens naar [email protected]. Wij helpen u graag verder.

Betaal ik zelf de retourkosten?

Wij hebben helaas geen gratis retour service, het is daarom aangeraden om alleen de producten te kopen die je echt nodig heeft. Is de product(en) toch niet wat je zoek, en is de product nog volledig verzegeld in de verpakking? Dan kan je dit retour sturen naar ons.

Hou wel rekening mee dat retourneren op eigen kosten is. Je kunt zelf het pakket retour sturen met een koerier naar keus. Bewaar altijd de verzendbewijs tot de case is afgehandeld.

Voor de onderstaande uitzonderingen hoef je geen retourkosten te betalen: 

  • Verkeerde product ontvangen
  • Product beschadigd aangekomen
Product
Het product dat ik wens te bestellen is uitverkocht, wanneer is dit weer voorradig?

Little Wonderland zal uiterst haar best doen om alle producten op voorraad te houden, echter lukt het ons niet altijd. Wij leveren onze producten aan zowel particulieren als bedrijven over heel Europa, de vraag is vaak hoger dan de aanbod. Daarnaast worden de producten in Zuid-Korea geproduceerd en naar Nederland verzonden, onderweg kan van alles gebeuren en daardoor vertraging oplopen.

Wilt u als eerste weten wanneer een product weer op voorraad is? Laat dan u email achter door op de rode knop "Stel mij op de hoogte" te klikken op de product pagina.

Het product dat ik heb gekocht, lijkt niet vol te zijn. Is het al open geweest?

Sommige merken maken de tubes groter om hun producten er aantrekkelijker uit te laten zien. Hierdoor kan het lijken alsof de tube ‘half leeg’ is, maar dit is dus bewust gedaan. Bij aankomst, worden alle producten gecontroleerd om er zeker van te zijn dat jij geen eerder geopend product ontvangt. 

Hoe lees ik de datum op de verpakking?

In Korea hebben ze productiedatum en vervaldatum, dat is te zien aan de 2 Koreaanse karakter:

제조 = Productiedatum
까지 = Vervaldatum

Ook beginnen ze het getal eerst met Jaar / Maand / Dag in plaats van Dag / Maand / Jaar.

Mochten uw producten over datum blijken te zijn, neem dan a.u.b. zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen.

Bestellen
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Binnen enkele minuten na het voltooien van uw bestelling ontvangt u de bevestigingsmail in uw mailbox. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan of deze per ongeluk in uw spam box terecht is gekomen. Mocht u daar geen bevestigingsmail aantreffen, dan bestaat er een kans dat er verkeerde mailadres is opgegeven. In dit geval verzoeken wij u om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder.

Kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen?

 Het is mogelijk om een bestelling te wijzigen. Stuur ons een bericht voordat de bestelling ons magazijn verlaat. 

Kan ik mijn geplaatste bestelling annuleren?

Ja, dat kan! Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op voordat de bestelling is verstuurd. 

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald, maar geen bevestigingsmail ontvangen

Mogelijk is de orderbevestiging door je e-mailprovider als ongewenst gemarkeerd. Controleer daarom of de orderbevestiging wellicht automatisch in een map voor ongewenste e-mail is binnen gekomen of vast is blijven hangen in de spam filter. 

Heeft u misschien per ongeluk een verkeerd of ander e-mailadres gebruikt? Stuur dan een bericht naar onze klantenservice.

Wanneer ontvang ik de Track and Trace code?

Voor 22:00 besteld is zelfde werkdag (ma - vr) verzonden. U ontvangt die zelfde avond nog de Track and Trace code via de mail. Heeft u geen Track and Trace code ontvangen? Controleer dan of deze per ongeluk in uw spam box terecht is gekomen. Mocht u daar geen Track and Trace mail aantreffen, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder. 

Klantenservice
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Staat jou vraag niet tussen onze meest gesteelde vragen? Neem dan contact met ons op via de volgende kanalen:

  • Social Media
    Neem contact met ons op via Facebook of Instagram.
  • E-mail
    [email protected]

  • Chat
    Onze klantenservice is bereikbaar tussen 9:00 en 19:00 van maandag t/m vrijdag. Rechts onderaan de website kan je via de chat symbol je vraag stellen.

Wij werken met een centrale programma waar alle communicatie op 1 kanaal samen komen. Op meerdere kanalen ons contacteren is daarom niet nodig.

Bereikbaarheid van onze klantenservice: hoelang moet ik wachten op antwoord?

De medewerkers van de LW klantenservice doen hun uiterste best om vragen van klanten zo snel mogelijk te beantwoorden binnen 24 uur. Om er zeker van te zijn dat ze je snel kunnen helpen, willen wij je vriendelijk vragen om ons niet via meerdere kanalen te benaderen, of ons meerdere keren over hetzelfde onderwerp te contacteren. 

Klachten
Ik heb een klacht

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Mijn bestelling is incompleet

Als een artikel ontbreekt, controleer dan het pakket waarin het is aangekomen op eventuele schade. Stuur een email naar [email protected]. Is het pakketje beschadigd aangekomen of lijkt deze eerder geopend te zijn geweest? Dan ontvangen wij graag foto's van de doos. 

Ik heb een defect product ontvangen

We proberen de artikelen zo veilig mogelijk te verpakken.

Stuur een email naar [email protected] met de volgende informatie:

  • Geef aan om welk(e) item(s) het gaat en welke schade is ontstaan.
  • Voeg afbeeldingen van het (de) beschadigde item(s) toe, omdat dit onze klantenservice zal helpen dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Mocht de doos waarin de levering is aangekomen ook schade hebben, maak hier ook een foto van.

U kunt ook een bericht sturen via onze Facebook met de bovenstaande informatie en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Let op: Gooi geen item(s) of verpakking weg totdat we hebben gereageerd, omdat we mogelijk verder moeten onderzoeken.

Contactgegevens
  • Johannes Huddeweg 14
  • 6827 CB, Arnhem
  • Nederland
  • KVK nummer: 81147767
  • btw-nummer: NL861954087B01
  • Bank: NL16 KNAB 0255 1111 69