- Lorem ipsum
Klantenservice / FAQ
TOP meest gestelde vragen
- Hoe lang worden de producten in mijn winkelmandje bewaard?Hoe lang worden de producten in mijn winkelmandje bewaard?
Als u ingelogd bent, wordt de winkelmandje 2 weken bewaard. Zo niet, dan wordt deze na 30 minuten geleegd. Meldt u zich dan snel aan.
- Zit er een limiet op mijn verlanglijst?Zit er een limiet op mijn verlanglijst?
Je kan tot een maximaal aantal van 50 producten op jouw verlanglijst opslaan. We weten dat dit voor velen niet genoeg is, maar om jouw shopervaring zo prettig mogelijk te maken is er een limiet ingesteld.
- Waarom is het totaalbedrag in mijn winkelwagen veranderd vlak voor het afrekenen?Waarom is het totaalbedrag in mijn winkelwagen veranderd vlak voor het afrekenen?
Door de EU regelgeving zijn we sinds 1 juli 2021 verplicht de lokale BTW te verrekenen. De prijzen op onze website zijn standaard inclusief 21% BTW, dit is van toepassing op de Nederlandse gebruikers. Indien uw lokale BTW lager of hoger is dan 21% kan dit invloed hebben op het eindbedrag.
Voor meer informatie over deze regelgeving, klik hier.
- Er is geen betaalmethode beschikbaar, wat moet ik nu doen?Er is geen betaalmethode beschikbaar, wat moet ik nu doen?
Er bestaat een mogelijkheid dat door een fout in het systeem de betaalmethodes tijdelijk buiten gebruik zijn. Mocht je tegen dit probleem aanlopen, verzoeken we je vriendelijk om contact met ons op te nemen zodat we het probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen.
We danken voor je hulp en excuses voor het ongemak.
Verzending
- Mijn adres is onjuist, wat moet ik nu doen?Mijn adres is onjuist, wat moet ik nu doen?
Het kan je zomaar gebeuren dat het opgegeven adres niet correct, probeer hiervoor zo snel mogelijk contact over op te nemen. Onze klantenservice medewerkers kunnen helaas het adres niet meer aanpassen als de bestelling al is verzonden.
- Nog geen verzendbevestiging gehad? Dan ben je nog optijd om het adres te wijzigen!
- Is het pakketje al wel verzonden? Kijk op de verzendpagina of je de mogelijkheid hebt voor 'Iets anders afspreken' op de DHL of Post-NL website. Hiermee kun je het bezorgadres (Service Point of huisnummer) of -moment zelf aanpassen.
Mocht DHL of Post-NL het pakketje niet kunnen leveren, dan komt dit automatisch retour. Dit proces kunnen we helaas niet ongedaan maken, wel kunnen we het pakketje nogmaals opsturen (met nieuwe verzendkosten). We vragen je vriendelijk om reactie van onze klantenservice af te wachten.
- Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
De bestellingen die op werkdagen vóór 22:00 worden geplaatst, doen we ons uiterste best voor om het dezelfde dag nog te verzenden. Helaas kan deze garantie niet altijd worden geboden, soms lopen we tegen onverwachte problemen aan waardoor de verzending iets langer kan duren.
Bekijk hier onze verzendinformatie: https://www.littlewonderland.nl/nl/service/shipping-returns/
- Wat gebeurt er met mijn bestelling wanneer ik niet thuis ben om deze in ontvangst te nemen?Wat gebeurt er met mijn bestelling wanneer ik niet thuis ben om deze in ontvangst te nemen?
Na een niet succesvolle bezorgpoging zal de postbezorger een kaartje in brievenbus plaatsen en zul je een e-mail ontvangen met de melding dat de bezorging niet is gelukt.
Je kan op dezelfde dag, tot 23:59 uur, een ander bezorgmoment of -locatie opgeven middels de online verzendpagina van DHL of Post-NL. Indien er geen nieuwe bezorgafspraak wordt gemaakt, dan ligt de bestelling de volgende dag klaar bij het dichtstbijzijnde DHL Service Point.
*In sommige gevallen wordt het pakketje direct geretourneerd aan ons, dit proces kunnen we helaas niet ongedaan maken.
- De status van mijn Track en Trace verandert niet, wat kan ik doen?De status van mijn Track en Trace verandert niet, wat kan ik doen?
Zodra jouw bestelling is overgedragen aan DHL of Post-NL en naar je onderweg is zal de status automatisch veranderen op de verzendpagina, we adviseren je om de pagina nauw in de gaten te houden. Geen scans binnen 24 uur na verzending of een status die voor langere tijd onveranderd blijft? Neem dan contact op met onze Klantenservice, zij helpen je graag verder!
- Mijn bestelling is volgens de Track & Trace geleverd, maar ik heb het niet ontvangen.Mijn bestelling is volgens de Track & Trace geleverd, maar ik heb het niet ontvangen.
Soms gaat het niet altijd zoals verwacht en dat is natuurlijk vervelend. Om ons een stapje voor te zijn, vragen we je eerst bij jouw directe buren te controleren of zij misschien een pakketje of kaartje hebben ontvangen. Controleer ook de brievenbussen en rondom het huis, soms worden ze iets te goed verstopt door de postbezorger.
Is je bestelling nog niet boven water? Dan raden wij je aan contact op te nemen met onze Klantenservice, dit is wat zij zullen doen:
Stap 1: We zullen een onderzoek aanvragen bij onze bezorgpartner om de exacte staat van het pakket te achterhalen.
Stap 2: Wanneer er nieuwe updates beschikbaar zijn, zullen wij je binnen ± 5 werkdagen informeren.
Stap 3: Samen zullen we kijken naar de best mogelijke oplossing.* We vragen bij verlies van een pakketje dit binnen 2 weken te melden, als dit tijdsbestek is verstreken hebben wij helaas geen onderzoeksmogelijkheden meer.
** Pakketje in de tussentijd gevonden? Dan vernemen we dat natuurlijk graag!
- Mijn bestelling zou volgens de Track & Trace geleverd zijn op een veilige plek, hier ligt het niet.Mijn bestelling zou volgens de Track & Trace geleverd zijn op een veilige plek, hier ligt het niet.
Wanneer je pakket helaas beschadigd raakt, verloren gaat of gestolen wordt nadat DHL of een ander postbedrijf het heeft afgeleverd op een afgesproken "veilige plek", is het belangrijk om te weten dat de verantwoordelijkheid hiervoor helaas bij de klant ligt.
In deze gevallen hebben we spijtig genoeg niet de mogelijkheid om een onderzoek te starten.
- Welke bezorg mogelijkheden zijn er?Welke bezorg mogelijkheden zijn er?
Voor het afronden van je bestelling, kun je kiezen uit één onderstaande bezorgopties:
- DHL / DHL Pakketshop
- DHL Same Day Delivery
- PostNL / PostNL Pakketshop
Voor meer informatie over onze bezorgmogelijkheden verwijzen we je naar de volgende pagina: https://www.littlewonderland.nl/nl/service/shipping-returns/
Het is op dit moment niet mogelijk om te laten leveren of te retourneren in de winkel.
Kortingscodes en promoties
- Kan ik meerdere kortingscodes met elkaar combineren?Kan ik meerdere kortingscodes met elkaar combineren?
Het is helaas niet mogelijk om meerdere kortingscodes met elkaar te combineren, ons systeem is spijtig genoeg gelimiteerd aan één kortingscode per keer.
Heb je meerdere Gift-Cards voor je verjaardag gekregen? Dan kunnen we deze wel voor je samenvoegen! De Gift-Cards staan namelijk los van overige kortingscodes.
- Hoe spaar ik voor de Wonder Points?Hoe spaar ik voor de Wonder Points?
Zodra je een persoonlijk account hebt aangemaakt en bent ingelogd, kan je direct beginnen met sparen! Elke euro die je bij ons besteed, wordt omgezet naar een Wonder Point. Laten we zeggen dat €50 aan producten gelijk staat aan 50 Wonder Points (WP's) voor jou.
Op het moment dat je 125 Wonder Points hebt gespaard, dank kan je deze inwisselen voor een tegoedbon van €5. De kortingsvoucher kun je vervolgens verzilveren op je eerst volgende bestelling! En maak je geen zorgen, ze verlopen niet. ⤶
Klik hier voor meer informatie over de Wonder Points.
- Ik heb na het bestellen een account aangemaakt, krijg ik dan ook de Wonder Points?Ik heb na het bestellen een account aangemaakt, krijg ik dan ook de Wonder Points?
Om Wonder Points te kunnen sparen, moet je wel ingelogd zijn op je persoonlijke account.
Een bestelling geplaatst zonder account? Niet getreurd, neem gerust contact met ons op en dan kunnen wij in een paar tellen de punten voor je toevoegen aan jouw account!
- Hoe voeg ik Wonder Points / LW Gift Card toe aan mijn bestelling?Hoe voeg ik Wonder Points / LW Gift Card toe aan mijn bestelling?
Als je 125 Wonder Points hebt gespaard, dan kun je deze inwisselen voor een voucher van €5. Zodra de punten zijn ingewisseld, kun je deze kopiëren en plakken op dezelfde pagina als waar je de verzendgegevens invoert.
Op het moment dat je klikt op 'Kortingscode / Cadeaubon' zal er een veld worden uitgeklapt waar je de code kan invullen, dit geldt ook voor de LW Gift Card.
- Waar kan ik mijn gespaarde Wonder Points vinden?Waar kan ik mijn gespaarde Wonder Points vinden?
Op elke willekeurige pagina van onze website zie je linksonder een klein symbooltje met de tekst 'Wonder Punten' staan. Als je hierop klikt, dan verschijnt het totaal aan punten dat je tot nu toe hebt opgespaard.
Wil je weten of je al Wonder Point's hebt ingewisseld? Klik dan op het symbool met 'Geschiedenis', daar kan je alle vouchers terugvinden.
- Ik heb mijn e-mailadres aangemeld voor de nieuwsbrief maar ik heb geen kortingscode ontvangenIk heb mijn e-mailadres aangemeld voor de nieuwsbrief maar ik heb geen kortingscode ontvangen
Als jij je hebt aangemeld voor onze nieuwsbrief, zal je hier direct een bevestiging van ontvangen in de inbox. Wel kan het tot een uur duren voordat de kortingscode in de mail verschijnt, vergeet niet in de spambox te kijken.
Na een uur de mail nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice, zij helpen je graag verder!
LW Giftcard
- Hoe voeg ik een LW Gift Card toe aan mijn bestelling? Hoe voeg ik een LW Gift Card toe aan mijn bestelling?
De unieke code die je hebt ontvangen via de mail kun je kopiëren en plakken op dezelfde pagina als waar je de verzendgegevens invoert.
Op het moment dat je klikt op 'Kortingscode / Cadeaubon' zal er een veld worden uitgeklapt waar je de code kan invullen.
- Hebben jullie ook Gift-Cards, en waar kan ik ze vinden? Hebben jullie ook Gift-Cards, en waar kan ik ze vinden?
Die hebben we zeker weten! Je kunt deze vinden als je op de volgende link klikt.
De Gift-Cards zijn verkrijgbaar in verschillende bedragen, deze variëren tussen de €10 en €100.
Let op: tijdens Black Friday zullen deze niet beschikbaar zijn voor verkoop.
- Ik heb meerdere LW Gift Cards ontvangen. Kan ik deze combineren?Ik heb meerdere LW Gift Cards ontvangen. Kan ik deze combineren?
Het is zeker mogelijk deze te combineren! Neem contact op met onze Klantenservice en zij zullen je verder helpen.
Retourneren
- Kan ik product retourneren of ruilen?Kan ik product retourneren of ruilen?
Toch niet wat je zoekt? Dan kan je het gerust retourneren, helaas is het omruilen van een product niet mogelijk.
Let op: het product mag niet zijn geopend en/of gebruikt. Bij verbreking van de verzegeling is de bestelling definitief en kan deze niet meer worden geretourneerd. Mocht je gebruik maken van jouw herroepingsrecht, dan heb je na annulering 14 dagen om uw product retour te sturen.
Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product in goede orde retour is ontvangen.
Je kunt zelf het pakket retourneren met een koerier naar keus. Bewaar altijd het verzendbewijs tot het retour volledig is afgehandeld.
Ons retouradres is als volgt:
LW Cosmetics
Peppelenbos 12
6662WB, Elst
NederlandNatuurlijk zijn er uitzonderingen op de regels waarbij je geen retourkosten hoeft te betalen:
- Verkeerd product/bestelling ontvangen
- Product beschadigd aangekomen
Neem hiervoor contact op met onze Klantenservice.
- Als ik iets wil retourneren, betaal ik dan zelf de retourkosten?Als ik iets wil retourneren, betaal ik dan zelf de retourkosten?
Wij hebben helaas geen gratis retour service, daarom raden we aan goed na te denken over je aankoop. Het is natuurlijk zonde als je hier kosten voor moet maken.
- Hoelang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?Hoelang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?
Op het moment dat we jouw pakketje in ons magazijn hebben ontvangen duurt het 1 á 2 dagen voordat het verwerkt is in ons systeem. Ook zullen wij jou op de hoogte stellen van het retour via de mail, houd je inbox goed in de gaten mocht je op de hoogte zijn van het retour.
- Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?Hoe krijg ik mijn aankoopbedrag terug na retournering?Het aankoopbedrag van jouw retour wordt teruggezet op de betaalmethode waarmee je de bestelling eerder hebt afgerond. Betaald met een LW Gift Card? Dan zal je van ons natuurlijk een nieuwe ontvangen!Wij zullen het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product in goede orde retour is ontvangen.
- Mijn vraag staat hier niet tussenMijn vraag staat hier niet tussen
Geen antwoord op je vraag kunnen vinden? Neem dan een kijkje op één of meerdere van de onderstaande pagina's, of neem gerust contact met ons op via de Klantenservice:
Product gerelateerd
- Het product dat ik graag wil bestellen is uitverkocht, wanneer is het weer voorradig?Het product dat ik graag wil bestellen is uitverkocht, wanneer is het weer voorradig?
Little Wonderland zal haar uiterste best doen om alle producten op voorraad te houden, echter lukt dit ons niet altijd.
Wil je als eerste weten wanneer een product weer op voorraad is? Laat dan je mailadres achter bij de automatische pop-up met 'Tijdelijk uitverkocht'.
Houd in gedachten dat onze producten worden geproduceerd en geïmporteerd vanuit Zuid-Korea, dit maakt ook dat er onderweg naar Nederland veel kan gebeuren waar wij geen invloed op hebben zoals eventuele vertraging.
- Hoe lees ik de houdbaarheid af van de verpakking? Hoe lees ik de houdbaarheid af van de verpakking?
In Korea maken ze gebruik van een productiedatum en vervaldatum, deze zijn te herkennen aan de 2 onderstaande Koreaanse tekens:
제조 = Productiedatum
까지 = VervaldatumDe volgorde waarop je de datum leest is als volgt: Jaar / Maand / Dag (in plaats van Dag / Maand / Jaar).
Mochten jouw ontvangen producten niet meer houdbaar zijn, dan vragen we je om zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij je verder kunnen helpen.
- Hoe weet ik zeker of de ingrediënten up-to-date zijn?Hoe weet ik zeker of de ingrediënten up-to-date zijn?
Wil je er zeker van zijn dat de formule van jouw favoriete product niet is veranderd? Stuur ons dan gerust een berichtje en dan zullen wij een foto met je delen van de ingrediënten op de verpakking uit ons magazijn.
In Zuid-Korea veranderen ze op regelmatige basis de samenstelling om de werking ervan te verbeteren, dus indien je twijfelt raden we je aan om contact met ons op te nemen.
Bestelproces
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat moet ik nu doen?Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat moet ik nu doen?
Binnen enkele minuten na het voltooien van je bestelling ontvang je de bevestigingsmail in je inbox. Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan of deze per ongeluk in de spam box terecht is gekomen. Mocht je daar de bevestigingsmail niet kunnen vinden, dan bestaat er een kans dat er een verkeerd mailadres is opgegeven.
In dit geval raden we je aan om contact met ons op te nemen, onze Klantenservice helpt je graag verder.
- Hoe kan ik mijn geplaatste bestelling annuleren?Hoe kan ik mijn geplaatste bestelling annuleren?
Dat kan zeker! Neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op om te voorkomen dat je bestelling wordt verstuurd. Zodra een bestelling is verstuurd, hebben we niet meer de mogelijkheid om deze te annuleren.
- Hoe kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen?Hoe kan ik mijn geplaatste bestelling wijzigen?
Het is zeker mogelijk om je bestelling te wijzigen, maar laat ons dit tijdig weten voordat jouw pakketje ons magazijn verlaat.
Helaas kunnen we geen wijzigingen aanbrengen op een bestelling die al is verstuurd, dit geldt eveneens ook voor het wijzigen/aanpassen van het adres.
- Wanneer ontvang ik de verzendgegevens van mijn bestelling?Wanneer ontvang ik de verzendgegevens van mijn bestelling?
Als je een bestelling plaatst op werkdagen (ma - vr) voor 22:00 in de avond, zal het pakketje dezelfde dag worden verzonden. De verzendgegevens zul je in de loop van de dag ontvangen via de mail, ons magazijn is er al hard mee aan de slag!
Nog geen verzendgegevens ontvangen? Neem dan een kijkje in je spambox of het daar toevallig terecht is gekomen. Mocht je het daar niet kunnen vinden, dan bestaat er een kans dat er iets meer aan de hand is. In dit geval raden we je aan om contact met onze Klantenservice op te nemen voor meer informatie.
- Mijn bestelling is geannuleerd door Little Wonderland, wat nu?Mijn bestelling is geannuleerd door Little Wonderland, wat nu?
Helaas komt het wel eens voor dat bestellingen in ons systeem worden geannuleerd, dit heeft meestal te maken met één of meerdere van de onderstaande redenen:
- Product(en) niet op voorraad *
- Betaling niet (tijdig) voltooid
- Betaling te laat binnen gekomen **
* We doen ons best om je hier tijdig per mail van op de hoogte stellen.
** Indien dit het geval zijn en het bedrag is van je rekening afgeschreven, neem dan direct contact met ons op. Dan hebben we de mogelijkheid om de bestelling alsnog op te sturen.
Klantenservice
- Hoe kan ik contact met jullie opnemen?Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Staat jouw vraag niet tussen onze 'Meest gestelde vragen' ? Neem dan contact met ons op via één van de volgende kanalen:
- Social Media
Neem contact met ons op via Facebook of Instagram. - E-mail
[email protected] - Chat
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 9:30 en 18:00. In het weekend is de Klantenservice helaas gesloten. Rechts onderaan de website kan je via de chatbox je vraag stellen.
Wij werken met een centraal programma waar alle berichten en mails op één kanaal samenkomen. Ons via meerdere kanalen benaderen kan gemakkelijk voor verwarring zorgen.
- Social Media
- Bereikbaarheid van onze klantenservice: hoelang moet ik wachten op antwoord?Bereikbaarheid van onze klantenservice: hoelang moet ik wachten op antwoord?
Onze medewerkers van de Klantenservice doen hun uiterste best om iedereen zo snel te woord te staan, dit kan variëren tussen enkele minuten en 24 uur afhankelijk van de drukte.
We vragen je om ons niet via verschillende kanalen te benaderen, aangezien alles binnenkomt op één centraal platform. Meerdere berichten kan gemakkelijk voor verwarring en vertraging zorgen.
Algemene vragen
- Waarom reageert de Klantenservice niet direct op mijn vraag?Waarom reageert de Klantenservice niet direct op mijn vraag?
Ons enthousiaste Klantenservice doen hun uiterste best om je vragen en problemen zo snel mogelijk te behandelen. Om ervoor te zorgen dat wij je sneller van dienst kunnen zijn, vragen wij je vriendelijk om ons niet via verschillende kanalen te benaderen en niet meerdere berichten te sturen over hetzelfde probleem. Dit kan namelijk gemakkelijk voor verwarring zorgen.
- Is er een limiet op mijn verlanglijst?Is er een limiet op mijn verlanglijst?
Helaas wel, ons systeem is zo gebouwd dat er maximaal 50 producten op de verlanglijst kunnen staan. We weten dat het voor sommigen van jullie niet genoeg is, maar het is helaas niet mogelijk om dit uit te breiden.
- Hoelang worden de producten vastgehouden in mijn winkelmandje?Hoelang worden de producten vastgehouden in mijn winkelmandje?
Als je bent ingelogd op onze website, wordt het winkelmandje tot 2 weken bewaard. Indien je niet bent ingelogd, wordt het na ongeveer 30 minuten geleegd. Nog een reden om lid te worden.
- Een product is uitverkocht, wanneer is het weer terug op voorraad? Een product is uitverkocht, wanneer is het weer terug op voorraad?
Little Wonderland doet haar uiterste best om alle producten op voorraad te houden, helaas kunnen we deze garantie niet altijd bieden. We leveren onze producten aan zowel consumenten als bedrijven in heel Europa, waarbij de vraag soms groter is dan het aanbod. Daarnaast worden de producten vanuit Zuid-Korea naar Nederland getransporteerd. Tijdens de verzendperiode kan er van alles gebeuren waardoor er vertraging optreedt bij het aanvullen van de voorraad.
Als je bericht wilt krijgen als een product weer op voorraad is, kun je je email achterlaten op de productpagina door op de rode "Notify me" knop te klikken.
- Waar kan ik mijn winkelmandje vinden?Waar kan ik mijn winkelmandje vinden?
Je kan je winkelmandje rechtsboven in de hoek van je browser vinden, naast je favorieten. Nog niet gelukt? Probeer dan het scherm uit te zoomen.
Klachten
- Ik heb een klacht, hoe maak ik dit kenbaar?Ik heb een klacht, hoe maak ik dit kenbaar?
Het is natuurlijk vervelend als je ergens een klacht over hebt, maar graag helpen we je hier bij! Door een klacht kenbaar te maken kan je contact opnemen met onze Klantenservice via het volgende mailadres: [email protected]
Samen komen we er vrijwel altijd uit met een gepaste oplossing, maar niet tevreden met de geboden opties? Dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, dan ben je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
- Mijn bestelling is incompleet, wat moet ik nu doen?Mijn bestelling is incompleet, wat moet ik nu doen?
Het kan zijn dat jouw ontvangen bestelling incompleet is door één of meerdere van de volgende redenen:
- Er mist een product uit mijn bestelling
- Ik heb de verkeerde bestelling ontvangen
- Dit product lijkt te zijn geopend
- Mijn producten zijn beschadigd (tijdens transport)
In deze gevallen raden we je aan om direct contact met ons op te nemen en bij voorkeur een foto mee te sturen zodat we je sneller van dienst kunnen zijn. Dan kunnen we samen kijken naar een passende oplossing.
Je kan contact met ons opnemen via het volgende mailadres: [email protected]
- Ik heb een defect product ontvangen, wat moet ik nu doen?Ik heb een defect product ontvangen, wat moet ik nu doen?
Jouw bestelde producten worden met zorg behandelt en verpakt om te voorkomen dat het schade oploopt. Helaas komt het wel eens voor dat een product een defect heeft die voor ons op het eerste oog niet zichtbaar is.
In deze gevallen kan je contact met ons opnemen via het volgende mail adres: [email protected]
Graag vragen we je de volgende informatie te vermelden / toe te voegen aan de mail:
- Jouw ordernummer.
- Geef aan om welk(e) item(s) het gaat en welke schade er is ontstaan.
- Voeg afbeeldingen van het (de) beschadigde item(s) toe. Dit zal onze klantenservice helpen met het direct verwerken van het probleem. Heeft de doos waarin de levering is aangekomen ook schade opgelopen? Dan ontvangen we hier ook graag een foto van.
Je kan ons ook een bericht sturen via onze Facebook pagina met de bovenstaande informatie. We zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Let op: Gooi geen item(s) of verpakking weg voordat er door ons is gereageerd, er bestaat een mogelijkheid dat we het verder moeten onderzoeken.
Heb je een suggestie? Laat het ons weten!
LW Store openingstijden
Maandag | 12:00 - 18:00 |
Dinsdag | 10:30 - 18:00 |
Woensdag | 10:30 - 18:00 |
Donderdag | 10:30 - 20:00 |
Vrijdag | 10:30 - 18:00 |
Zaterdag | 10:30 - 18:00 |
Zondag | 12:00 - 17:00 |