• Lorem ipsum
Meest gestelde vragen
Algemene vragen
Waarom moet ik zo lang wachten op een antwoord van de klantenservice?

De medewerkers van de LW klantenservice doen hun uiterste best om vragen van klanten vlot te beantwoorden. Om er zeker van te zijn dat ze je zo snel mogelijk kunnen helpen, willen wij je vriendelijk vragen om ons niet via meerdere kanalen te benaderen, of ons meerdere keren over hetzelfde onderwerp te contacteren.

Is het mogelijk om meerdere vouchers tegelijk te gebruiken tijdens het afrekenen?

Helaas is dat niet mogelijk. Gelukkig zit er geen verloopdatum aan de vouchers vast!

Product is uitverkocht, wanneer is het weer op voorraad?

Little Wonderland zal uiterst haar best doen om alle producten op voorraad te houden, echter lukt ons niet altijd. Wij leveren onze producten aan zowel particulieren als bedrijven over hele Europa, de vraag is vaak hoger dan de aanbod. Daarnaast worden de producten vers in Zuid-Kora geproduceerd en naar Nederland verzonden, daar tussen kan ook van alles gebeuren.

Wil je op de hoogte gehouden worden? Laat dan je email achter door op de rode knop "Stel mij op de hoogte" te klikken op de product pagina.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik zie mijn Wonder Points niet. Hoe kan dat?

Het kan tot 5 werkdagen duren voordat de Wonder Points zichtbaar zijn op je account.

Krijg ik Wonder Points voor eerdere bestellingen die ik heb geplaatst?

Helaas is dit niet mogelijk. De Wonder Points zijn ingegaan op 24 juni 2020, en er worden alleen punten toegekend bij bestellingen die op of vanaf die dag zijn geplaatst.

Kan ik een cadeaukaart bij jullie kopen? Zo ja, waar kan ik die vinden?

Je kan onze cadeaukaarten hier vinden. Je kunt voor de cadeaukaart een bedrag kiezen tussen de €10 en €100.

Bij ontvangst blijkt mijn product overdatum te zijn, wat nu?

In Korea hebben ze productiedatum en vervaldatum, dat is te zien aan de 2 Koreaanse karakter:

제조 = Productiedatum
까지 = Vervaldatum

Ook beginnen ze het getal eerst met Jaar / Maand / Dag in plaats van Dag / Maand / Jaar.

Mochten uw producten toch over datum blijken te zijn, neem dan a.u.b. zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij u verder kunnen helpen.

Ik heb zonnebrandcrème van Missha gekocht, maar het lijkt alsof de tube niet helemaal vol is. Is het product al gebruikt?

Missha maakt de tubes groter om hun producten er aantrekkelijker uit te laten zien. Hierdoor kan het lijken alsof de tube ‘half leeg’ is, maar dit is dus bewust gedaan.

Waar kan ik het winkelmandje vinden?

Het winkelmandje kan je rechtsboven in de browser vinden, naast je favorieten. Mocht je het niet kunnen vinden, probeer het scherm dan eens uit te zoomen.

Bestelling
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Binnen enkele minuten na het voltooien van uw bestelling ontvangt u de bevestigingsmail in uw mailbox. Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer dan of deze per ongeluk in uw spam box terecht is gekomen. Mocht u daar geen bevestigingsmail aantreffen, dan bestaat er een kans dat er verkeerde mailadres is opgegeven. In dit geval verzoeken wij u om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder.

Wanneer ontvang ik de Track and Trace code?

Voor 20:00 besteld is zelfde werkdag (ma - vr) verzonden. U ontvangt die zelfde avond nog de Track and Trace code via de mail. Heeft u geen Track and Trace code ontvangen? Controleer dan of deze per ongeluk in uw spam box terecht is gekomen. Mocht u daar geen Track and Trace mail aantreffen, verzoeken wij u om contact met ons op te nemen, wij helpen u graag verder.

Verzenden en Retourneren
Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja dat kan zeker, na het afronden van uw bestelling kan je contact met ons opnemen om een afspraak te maken.

Ophaaladres:

Johannes Huddeweg 14
6827CB Arnhem

 

Kan ik product retourneren of ruilen?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retourneren uit België of Duitsland, stuur ons dan een e-mail met uw contactgegevens naar [email protected]. Wij helpen u graag verder.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

Bestellingen die op werkdagen vóór 20:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Echter lukt het ons niet altijd om dit na te komen: soms kan de verzending door bepaalde omstandigheden iets langer duren.

Klachten
Ik heb een klacht

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contactgegevens
  • Johannes Huddeweg 14
  • 6827 CB, Arnhem
  • Nederland
  • KVK nummer: 72509996
  • btw-nummer: NL859134398B01
  • Bank: NL16 KNAB 0255 1111 69