• Lorem ipsum
Als je op werkdagen vóór 22:00 een bestelling plaatst, gaan we in ons magazijn aan de slag zodat jij jouw order de volgende dag in huis hebt. Dit lukt ons bijna altijd, maar het kan gebeuren dat we onze gebruikelijke snelle levertijd niet halen, bijvoorbeeld als het heel erg druk is. Mocht dit het geval zijn, dan zullen we dat altijd communiceren via onze social media-kanalen!

Levering

Onze partners voor het verzenden zijn DHL en PostNL. Meestal leveren zij de eerstvolgende werkdag. Als je bestelling geplaatst is, ontvang je een e-mail met daarin het moment waarop je jouw bestelling kan verwachten.
Wij hebben geen invloed op de verzending van het pakket omdat de koerier daar verantwoordelijk voor is. Maar als je vragen hebt over je bestelling kun je altijd terecht bij onze klantenservice. Zij zullen hun best doen om je zo goed mogelijk te helpen!

Bezorging gemist?

Ben je niet thuis als de bezorger komt? Dan zal de bezorger je pakket bij de buren afgeven, en als dat niet lukt bij een servicepunt. Je ontvangt in beide gevallen een kaart in je brievenbus met belangrijke informatie over je pakket. Houd dus je mailbox én je brievenbus goed in de gaten. 

Ga voor groen

Little Wonderland blijft oplossingen zoeken om duurzamer te werk te gaan. Zo kiezen we ervoor om samen te werken met koeriers die bewust bezig zijn met het reduceren en compenseren van de uitstoot van CO-2. Alle koerierbedrijven waar we mee samenwerken dragen hun steentje hier aan bij. 

Sinds begin 2021 doen wij mee aan het GoGreen compensatieprogramma van DHL. Dit is een initiatief om de overgebleven CO2-uitstoot zo veel mogelijk terug te dringen. Via dit programma investeert DHL in duurzame initiatieven, zoals het planten van een bedrijfsbos met maar liefst 7.000 bomen! Het uiteindelijke doel is om in 2050 de CO2-uitstoot wereldwijd terug te brengen naar nul.

Door mee te doen met het GoGreen compensatieprogramma is er in 2021 na verwachting ruim 20 ton aan CO2-uitstoot bespaart. Klinkt dat vaag? 20 ton CO2 staat ongeveer gelijk aan:

  • 223.000 kilometer rijden in een auto op benzine.
  • Ruim 50 keer op en neer vliegen tussen Amsterdam en Parijs.
  • 13 jaar elektriciteitsgebruik door een gemiddeld Nederlands huishouden.

Zo handelen we bij Little Wonderland klimaatbewust en proberen we onze CO2-emissie zo veel mogelijk te beperken.

Bezorgschema voor leveringen in Nederland:

Order geplaatst Voor 22:00 uur Na 22:00 uur
 Maandag Levering op dinsdag Levering op woensdag
 Dinsdag Levering op woensdag Levering op donderdag
 Woensdag Levering op donderdag Levering op vrijdag
 Donderdag Levering op vrijdag Levering op zaterdag
 Vrijdag Levering op zaterdag Levering op dinsdag
 Zaterdag Levering op dinsdag Levering op dinsdag
 Zondag Levering op dinsdag Levering op dinsdag

**Geen leveringen op nationale feestdagen.

Bezorgschema Same day delivery: 

Order geplaatst 0:00 - 13:00 13:00 - 23:59
 Maandag Levering op maandagavond Levering op dinsdag
 Dinsdag Levering op dinsdagavond Levering op woensdag
 Woensdag Levering op woensdagavond Levering op donderdag
 Donderdag Levering op donderdagavond Levering op vrijdag
 Vrijdag Levering op vrijdagavond Levering op maandagavond
 Zaterdag Levering op maandagavond Levering op maandagavond
 Zondag Levering op maandagavond Levering op maandagavond

**Geen leveringen op nationale feestdagen.

Tarieven Nederland

 Verzendmethode Verzendkosten Gratis verzenden va.Waddentoeslag
DHL Levering€ 3,50€ 40,-€ 6,-
 DHL Pakket Shop€ 3,50€ 40,-€ 6,-
Same Day Delivery€ 4,99€ 100,-€ 6,-
Niet bij de buren€ 4,99-€ 6,-
Avondlevering€ 4,99-€ 6,-
PostNL Levering€ 5.99€ 150,-€ 6,-
PostNL Afhaalpunt€ 5.99€ 150,-€ 6,-

**Geen leveringen op nationale feestdagen.

EU Zone 1

LandVerzendkosten vanafGratis verzenden vanafOverkomstduur
Belgie€ 3,99€ 40,-2 - 3 dagen
Duitsland€ 3,99€ 40,-3 - 5 dagen
Luxemburg€ 3,99€ 40,-2 - 3 dagen
Oostenrijk€ 3,99€ 40,-3 - 5 dagen
Polen€ 3,99€ 40,-3 - 5 dagen
Tsjechië€ 3,99€ 40,-3 - 5 dagen

** Geen leveringen op nationale feestdagen.

EU Zone 2

LandVerzendkosten vanafGratis verzenden vanafOverkomstduur
Bulgarijë€ 6,99€ 50,-5 - 6 dagen
Denemarken€ 6,99€ 50,-2 - 3 dagen
Estland€ 6,99€ 50,-5 - 6 dagen
Frankrijk€ 6,99€ 50,-2 - 4 dagen
Hongarije€ 6,99€ 50,-3 - 5 dagen
Ierland€ 6,99€ 50,-3 - 5 dagen
Italië€ 6,99€ 50,-3 - 5 dagen
Kroatië€ 6,99€ 50,-4 - 6 dagen
Letland€ 6,99€ 50,-5 - 6 dagen
Litouwen€ 6,99€ 50,-4 - 6 dagen
Portugal€ 6,99€ 50,-3 - 5 dagen
Slovenië€ 6,99€ 50,-3 - 5 dagen
Slowakije€ 6,99€ 50,-3 - 5 dagen

** Geen leveringen op nationale feestdagen.

EU Zone 3

LandVerzendkosten vanafGratis verzenden vanafOverkomstduur
Finland€ 8,99€ 70,-4 - 6 dagen
Roemenië€ 8,99€ 70,-5 - 6 dagen
Spanje€ 8,99€ 70,-3 - 5 dagen
Zweden€ 8,99€ 70,-3 - 5 dagen

** Geen leveringen op nationale feestdagen.

EU Zone 4

LandVerzendkosten vanafGratis verzenden vanafOverkomstduur
Griekenland€ 10,99€ 90,-4 - 6 dagen

** Geen leveringen op nationale feestdagen.

 

Afgelegen gebieden / Waddeneilanden

Het kan voorkomen dat je woonplaats in een afgelegen gebied ligt. Een adres op de Waddeneilanden in Nederland wordt ook als afgelegen gebied beschouwd. DHL rekent extra kosten voor het leveren in een afgelegen gebied. Als jouw adres op deze lijst staat, zullen we contact met je opnemen.

Overige gebieden/landen waar we niet naartoe verzenden zijn als volgt: Zwitserland, Noorwegen, IJsland, Groenland, Malta, Cyprus, Canarische Eilanden, Bosnië en Herzegovina, Montenegro, Servië, Noord-Macedonië, Réunion, Madeira, Frans-Polynesië en Guadeloupe.  

 

Verzendproces

Ons verzendproces verloopt via de volgende stappen:

Stap 1: Je bestelling wordt in ons magazijn bij elkaar gezocht. 
Stap 2. Je bestelling wordt mooi en netjes verpakt, met de leukste samples erbij.
Stap 3. Je bestelling wordt samen met andere bestellingen afgegeven aan DHL.
Stap 4a: Je bestelling wordt bezorgd op het door jou opgegeven afleveradres.
Stap 4b: Je bestelling wordt afgeleverd op het door jouw gekozen DHL Service Punt. Vergeet je identiteitsbewijs niet!

Controleer direct na ontvangst van de bestelling of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij je vriendelijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. In het geval van een beschadiging ontvangen wij graag een bewijs in de vorm van een duidelijke foto. 

Ik heb geen verzendbevestiging gekregen

Het kan gebeuren dat de verzendbevestiging wordt tegenhouden door het spamfilter van je e-mailprogramma. Check dus voor de zekerheid je spambox en je spamfilter en pas deze zo nodig aan.  Let ook op dat je e-mailadres juist is ingevoerd.

Ik wil mijn bestelling ergens anders laten bezorgen

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres dan je factuuradres te laten bezorgen. Onder 'mijn adresgegevens' heb je de mogelijkheid om een factuuradres én een afleveradres op te geven. Hierdoor kun je bijvoorbeeld de ene keer je bestelling thuis laten bezorgen, en de volgende keer op je werk. Laat je je bestelling op je werk afleveren? Zorg er voor dat je het juiste adres mét eventuele nummertoevoeging invult. 

Er ontbreken artikelen in mijn bestelling

Ontbreken er artikelen in je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice, en we lossen het zo snel mogelijk voor je op.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen

Heb je het verkeerde artikel ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice, en we lossen het zo snel mogelijk voor je op.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Is je pakketje nog niet gearriveerd? Raadpleeg de Track & Trace code die je per e-mail van DHL hebt ontvangen. Is je pakketje niet te traceren? Neem dan contact met ons op, dan helpen wij je graag verder. Controleer altijd of je adres correct is ingevuld.

Mijn adres klopt niet

Heb je het verkeerde adres ingevuld? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op: vaak kunnen wij dit nog voor je aanpassen. Als je pakket al onderweg is, kunnen we helaas niks anders doen dan afwachten. Neem in ieder geval contact met ons op, zodat wij er alles aan kunnen doen om het pakket alsnog op jouw adres af te leveren.
Mocht het pakket geretourneerd worden, dan kunnen we het opnieuw voor je opsturen. In dit geval worden de verzendkosten voor het opnieuw verzenden wel in rekening gebracht. Als de geretourneerde zending wegens een onjuist adres geannuleerd wordt, zullen wij het bedrag excl. verzendkosten voor je crediteren.

Bedenktijd

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is je bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht je gebruik maken van je herroepingsrecht, dan heb je na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,99 per pakket binnen Nederland. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren (samples, sheet masker en free gift) en in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Ga je onvoorzichtig om met het product en ontstaat er schade, dan ben jij mogelijk aansprakelijk voor de waardevermindering die daardoor is ontstaan. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retourneren uit België, Duitsland of andere EU landen? Stuur dan een e-mail met je ordergegevens naar [email protected]. Wij helpen je graag verder.

Allergische reactie

Het is natuurlijk heel vervelend als er een allergische reactie optreedt. Helaas kunnen we producten niet accepteren voor retourzending als ze eenmaal gebruikt zijn. Een allergische reactie is geen geldige grond voor een retour of een terugbetaling. We kunnen geen producten retour nemen om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne als de verzegeling eenmaal is verbroken na levering. Wel kunnen wij meekijken naar producten die wel aansluiten op jouw huid en behoeften, neem hiervoor contact op met onze klantenservice [email protected].
We raden je aan om een allergietest te laten uitvoeren door een dermatoloog, zodat je in de toekomst beter op de hoogte bent van waar je op moet letten bij het kopen van producten.