• Lorem ipsum

Als je op werkdagen vóór 22:00 een bestelling plaatst, gaan we in ons magazijn aan de slag zodat jij jouw order de volgende dag in huis hebt. Dit lukt ons bijna altijd, maar het kan gebeuren dat we onze gebruikelijke snelle levertijd niet halen, bijvoorbeeld als het heel erg druk is. Mocht dit het geval zijn, dan zullen we dat altijd communiceren via onze social media-kanalen!

Pakket ontvangen

Onze partner voor het verzenden is DHL Parcel. Meestal leveren zij de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 21:00. Als je bestelling geplaatst is, zal DHL je per e-mail laten weten als zij het pakket hebben. Wanneer de bezorging is ingepland krijg je nog een e-mail met daarin in welk tijdvak jouw pakket bezorgd wordt. Vul tijdens het afrekenen dus altijd een juist e-mailadres in, zodat DHL je goed op de hoogte kan houden.

Wij hebben geen invloed op de verzending van het pakket omdat DHL daar verantwoordelijk voor is. Maar als je vragen hebt over je bestelling kun je altijd terecht bij onze klantenservice. Zij zullen hun best doen om je zo goed mogelijk te helpen!

Bezorging gemist?

Ben je niet thuis als de bezorger komt? Dan zal de bezorger je pakket bij de buren afgeven, en als dat niet lukt bij een DHL ServicePoint. Je ontvangt dan een gele kaart in je brievenbus, waarop staat bij welke buren of bij welk DHL ServicePoint je pakketje ligt. Wil je liever een ander bezorgmoment of een andere locatie kiezen? Dan kies je eenvoudig een nieuwe optie via de code op de gele kaart of via de Mijn DHL app.

Ga voor groen

Little Wonderland blijft oplossingen zoeken om duurzamer te werk te gaan. Wist je dat DHL probeert hun CO2-uitstoot zoveel mogelijk te verminderen? Zo reist jouw pakket via een gasloos sorteercentrum en via een elektrisch busje naar jouw voordeur. Wil je nog een groenere bezorgoptie? Laat je pakketje van Little Wonderland dan bezorgen bij een DHL ServicePoint in de buurt of op een veilige plek rondom je huis.

Sinds begin 2021 doen wij mee aan het GoGreen compensatieprogramma van DHL. Dit is een initiatief om de overgebleven CO2-uitstoot zo veel mogelijk terug te dringen. Via dit programma investeert DHL in duurzame initiatieven, zoals het planten van een bedrijfsbos met maar liefst 7.000 bomen! Het uiteindelijke doel is om in 2050 de CO2-uitstoot wereldwijd terug te brengen naar nul.

Door mee te doen met het GoGreen compensatieprogramma verwachten we in 2021 ruim 20 ton aan CO2-uitstoot te besparen. Klinkt dat vaag? 20 ton CO2 staat ongeveer gelijk aan:

  • 223.000 kilometer rijden in een auto op benzine.
  • Ruim 50 keer op en neer vliegen tussen Amsterdam en Parijs.
  • 13 jaar elektriciteitsgebruik door een gemiddeld Nederlands huishouden.

Zo dragen we bij Little Wonderland ons steentje bij, handelen we klimaatbewust en proberen we onze CO2-emissie zo veel mogelijk te beperken.

Bezorgschema voor leveringen in Nederland:

Order geplaatst Voor 22:00 uur Na 22:00 uur
 Maandag Levering op dinsdag Levering op woensdag
 Dinsdag Levering op woensdag Levering op donderdag
 Woensdag Levering op donderdag Levering op vrijdag
 Donderdag Levering op vrijdag Levering op zaterdag
 Vrijdag Levering op zaterdag Levering op dinsdag
 Zaterdag Levering op dinsdag Levering op dinsdag
 Zondag Levering op dinsdag Levering op dinsdag

** Geen leveringen op nationale feestdagen.

 

Tarieven Nederland

 Verzendmethode Verzendkosten Gratis verzendenWaddentoeslag
Levering aan huis€3,99va €35,-€6,-
 Ophalen bij DHL Service Punten€3,99va €35,-€6,-
Niet bij de buren€4,99--

 

EU Zone 1

LandHuis / werkadresDHL ServicepuntGratis verzenden vanafOverkomstduur
Belgie€3,99€3,99€50,-2 - 3 dagen
Duitsland€3,99€3,99€50,-3 - 4 dagen
Frankrijk-€6.99€70,-3 - 4 dagen
Luxemburg€5.99€5.99€60,-2 - 3 dagen
Oostenrijk€5.99€5.99€60,-3 - 4 dagen

 

EU Zone 2

LandHuis / werkadresDHL ServicepuntGratis verzenden vanafOverkomstduur
Poland€7,99€7,99€80,-4 - 5 dagen
Tsjechië€8,99€8,99€90,-4 - 5 dagen
Roemenië€7,99€10,99€80,-4 - 5 dagen
Slowakije€8,99€10,99€90,-4 - 5 dagen

 

EU Zone 3

LandHuis / werk adresDHL ServicepuntGratis verzenden vanafOverkomstduur
Estland€9,99€15.99€100,-5 - 6 dagen
Hongarije€9,99€9,99€100,-5 - 6 dagen
Ireland€9,99€9,99€100,-5 - 6 dagen
Italië€9.99-€100.-4 - 6 dagen
Kroatië€9,99€9,99€100,-4 - 5 dagen
Letland€9,99€15.99€100,-5 - 6 dagen
Litouwen€9,99€15.99€100,-5 - 6 dagen
Slovenië€9,99€9,99€100,-4 - 5 dagen

 

EU Zone 4

LandHuis / werk adresDHL ServicepuntGratis verzenden vanafOverkomstduur
Bulgarijë€11,99€11,99€120,-6 - 7 dagen
Denemarken-€14.99€150,-3 - 4 dagen
Griekenland€12,99€12,99€130,-7 - 8 dagen
Portugal€13,99€13,99€140,-6 - 7 dagen
Spanje€12,99€12,99€130,-5 - 6 dagen
Finland-€15,99€160,-5 - 6 dagen
Zweden€15,99€15,99€160,-3 - 4 dagen

 

 

Afgelegen gebieden / Waddeneilanden

Het kan voorkomen dat je woonplaats in een afgelegen gebied ligt. Een adres op de Waddeneilanden wordt ook als afgelegen gebied beschouwd. DHL rekent extra kosten voor het leveren in een afgelegen gebied. Als jouw adres op deze lijst staat, zullen we contact met je opnemen.

Verzendproces

Ons verzendproces verloopt via de volgende stappen. 

Stap 1: Je bestelling wordt in ons magazijn bij elkaar gezocht. 
Stap 2. Je bestelling wordt mooi en netjes verpakt, met de leukste samples erbij.
Stap 3. Je bestelling wordt samen met andere bestellingen afgegeven aan DHL.
Stap 4a: Je bestelling wordt bezorgd op het door jou opgegeven afleveradres.
Stap 4b: Je bestelling wordt afgeleverd op het door jouw gekozen DHL ServicePoint. Vergeet je identiteitsbewijs niet!

Controleer direct na ontvangst van de bestelling of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij je vriendelijk om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. In het geval van een beschadiging ontvangen wij graag een bewijs in de vorm van een duidelijke foto. 

Ik heb geen verzendbevestiging gekregen

Het kan gebeuren dat de verzendbevestiging wordt tegenhouden door het spamfilter van je e-mailprogramma. Check dus voor de zekerheid je spambox en je spamfilter en pas deze zo nodig aan.  Let ook op dat je e-mail adres juist is ingevoerd.

Ik wil mijn bestelling ergens anders laten bezorgen

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres dan je factuuradres te laten bezorgen. Onder 'mijn adresgegevens' heb je de mogelijkheid om een factuuradres én een afleveradres op te geven. Hierdoor kun je bijvoorbeeld de ene keer je bestelling thuis laten bezorgen, en de volgende keer op je werk. Laat je je bestelling op je werk afleveren? Zorg er voor dat je het juiste adres mét eventuele nummertoevoeging invult. 

Er ontbreken artikelen in mijn bestelling

Ontbreken er artikelen in je bestelling? Neem contact op met onze klantenservice, en we lossen het zo snel mogelijk voor je op.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen

Heb je het verkeerde artikel ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice, en we lossen het zo snel mogelijk voor je op.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen

Is je pakketje nog niet gearriveerd? Raadpleeg de Track & Trace code die je per e-mail van DHL hebt ontvangen. Is je pakketje niet te traceren? Neem dan contact met ons op, dan helpen wij je graag verder. Controleer altijd of je adres correct is ingevuld.

Mijn adres klopt niet

Heb je het verkeerde adres ingevuld? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op: vaak kunnen wij dit nog voor je aanpassen. Als je pakket al onderweg is, kunnen we helaas niks anders doen dan afwachten. Neem in ieder geval contact met ons op, zodat wij er alles aan kunnen doen om het pakket alsnog op jouw adres af te leveren.

Mocht het pakket geretourneerd worden, dan kunnen we het opnieuw voor je opsturen. In dit geval worden de verzendkosten voor het opnieuw verzenden wel in rekening gebracht. Als de geretourneerde zending wegens een onjuist adres geannuleerd wordt, zullen wij het bedrag excl. verzendkosten voor je crediteren.

Bedenktijd

Je hebt het recht om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is je bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht je gebruik maken van je herroepingsrecht, dan heb je na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw adres naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,99 per pakket binnen Nederland. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren (samples, sheet masker en free gift) en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Ga je onvoorzichtig om met het product en ontstaat er schade, dan ben jij mogelijk aansprakelijk voor de waardevermindering die daardoor is ontstaan. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Retourneren uit België, Duitsland of andere EU landen? Stuur dan een e-mail met je ordergegevens naar [email protected]. Wij helpen je graag verder.